ثبت نام / ورود

سوالات متداول

سوال :

آیا برای ثبت تردد در پانچ کارت نیاز به سخت افزار خاصی است ؟

جواب :

خیر،پانچ کارت دارای قابلیت ثبت تردد از طریق نرم افزارهای تحت وب و گوشی های هوشمند است و از هرگونه تجهیزات سخت افزاری بی نیاز می باشد

سوال :

آیا میتوانم به صورت آزمایشی از امکانات پانچ کارت استفاده کنم ؟

جواب :

بله شما میتوانید از طرح رایگان و یک ماهه ی پانچ کارت با تعداد مشخصی منابع استفاده کنید و در ادامه ی همین طرح اقدام به خرید و شارژ آن نمایید

سوال :

نحوه خرید و سفارش خدمات در پانچ کارت چگونه است ؟

جواب :

با مراجعه به صفحه ی سفارش و انتخاب منابع مورد نظر و مدت زمان استفاده میتوانید سفارش خود را ثبت کنید

سوال :

تفاوت بین دفتر کار و محل خدمت در چیست ؟

جواب :

دفتر کار در اصل عنوان مجموعه یا شرکت یا بنگاه یا سازمانی است که پرسنل با آنجا قرارداد داشته و کار میکنند و بیمه ی پرسنل در آنجا محاسبه و ارسال می شود ولی محل خدمت در اصل محل فیزیکی و مکانی است که پرسنل در آنجا مشغول به کار می شوند. در برخی موارد این دو مورد میتواند برابر نباشد و در برخی موارد نیز محل خدمت فرد با دفتر کارش یکی است.
همچنین اگر بخواهید از ویژگی محدودیت جغرافیایی پرسنل استفاده کنید شما باید حداقل یک محل خدمت خریداری فرمایید

سوال :

اگر در هنگام ثبت تردد تلفن همراه خود را به فرد دیگری بدهم که به جای من تردد ثبت کند چه اتفاقی می افتد؟ آیا ثبت تردد انجام می شود؟

جواب :

بله، مسلما اگر کسی تلفن همراه شما را داشته باشد و همچنین نام کاربری و کلمه عبور را نیز داشته باشد میتواند به جای شما ثبت تردد کند.
مانند این است که کسی نام کاربری و کلمه عبور درگاه بانکی شما را داشته باشد پس میتواند عملیات بانکی را توسط آن انجام دهد.
البته پانچ کارت در تلاش است تا از طریق الگوهای کشف تقلب این موارد را کمینه کند

سوال :

مکانیزم کنترل تردد و اینکه فرد آیا وارد دفتر کار شده است یا خیر، به چه صورت است؟

جواب :

ما در پانچ کارت از مکانیزم Geo Fencing استفاده میکنید. به این ترتیب که شما به عنوان مدیر یک محل خدمت تعریف میکنید. سپس در تنظیمات محل خدمت، یک کادر فرضی (فنس دیجیتالی) اطراف محدوده دفتر با دقتی که تمایل دارید (بسیار محدود یا کمی محدود) ترسیم میکنید.
اکنون پرسنلی که قصد ثبت تردد خود را دارید اگر با موبایل خود در آن محدوده قرار داشته باشند میتوانند تردد خود را ثبت کنند. در غیر این صورت نرم افزار به آنها خطا می دهد.
لازم به ذکر است که این ویژگی باید توسط مدیر در تنظیمات محل خدمت و همچنین در تنظیمات دفتر کار فعال شده باشد.

سوال :

آیا شما تردد افراد را پیگیری و Track میکنید ؟

جواب :

جهت احترام به حریم خصوصی افراد به آنها اطلاع داده می شود که در حال ردیابی هستند

سوال :

آیا در پانچ کارت میتوانم محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل را نیز انجام دهم؟

جواب :

بله پانچ کارت یک سیستم مدیریت منابع انسانی است که از فرایند تردد تا دریافت دیسکت بیمه را پشتیبانی میکند

سوال :

آیا در پانچ کارت میتوانم فیش حقوق و تایم شیت تردد خود را ببینم

جواب :

بله شما به عنوان کاربر و پرسنل یک شرکت میتوانید ریز کارکرد خود را مشاهده و فایل آن را دریافت کنید. همچنین میتواید فیش حقوق خود را نیز مشاهده کنید
اگر شما مدیر یک دفتر هستید میتوانید تمامی موارد مربوط به پرسنل خود را نیز مشاهده کنید

سوال :

نحوه محاسبه حقوق و دستمزد در پانچ کارت به چه صورت است؟

جواب :

فرمول های محاسباتی در پانچ کارت مطابق قوانین کار تدوین شده است و طبق این قوانین حقوق پرسنل محاسبه می گردد

سوال :

چگونه میتوانم فایل های دیسکت بیمه را از پانچ کارت دریافت کنم؟

جواب :

پس از اینکه فرایند تایید کارکرد و محاسبه حقوق و دستمزد انجام شد، میتوانید طبق لیست پرسنلی که حقوقشان حساب شده است اقدام به دریافت دیسکت بیمه کنید. این فایل که در اصل یک فایل فشرده (zip) است حاوی 3 فایل می باشد. 1- فایل اطلاعات کارگاه 2- فایل اطلاعات بیمه شوندگان 3- فایل گزارش PDF از پرسنل بیمه شده

سوال :

نحوه اتصال به تلگرام در پانچ کارت چگونه است؟

جواب :

برای اینکه از تغییرات و تردد های انجام شده در دفتر خود به صورت لحظه ای مطلع شوید میتوانید فرایند زیر را طی کنید:
1- یک کانال تلگرامی ایجاد کنید (دسترسی Public داشته باشد)
2- بات تلگرامی PunchCardBot با به عنوان ادمین به کانال خود اضافه کنید
3- پس از ورود به سایت در بخش تنظیمات تلگرام نام کانال خود را وارد کنید
4- پانچ کارت یک کد احراز هویت برای شما ارسال میکند که از تلگرام آن را خوانده و در فرم مربوطه وارد کنید
5- در صورت درست بودن همه ی مراحل فوق، به تلگرام متصل می شوید و میتوانید دسترسی کانال تعریف شده خود را نیز به Private تغییر دهید

سوال :

اگر فردی قطع قطع همکاری کرد آیا همچنان میتواند ثبت تردد داشته باشد؟

جواب :

در صورت پایان همکاری فردی از دفتر شما، میتوانید دسترسی فرد به آن دفتر را غیرفعال کنید تا دیگر امکان ثبت تردد در آن دفتر را نداشته باشد

سوال :

در صورت داشتن سوال یا هر مشکلی چگونه میتوانم از تیم پشتیبانی کمک بگیرم؟

جواب :

شما میتوانید از طریق ارسال تیکت در سایت، چت با پشتییان از طریق پشتیبانی آنلاین و تلگرام و همچنین تماس تلفنی مشکلات خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت فرمایید . (صفحه تماس با ما)
امیدوارم از استفاده از پانچ کارت لذت ببرید